مطالب محبوب

دانلود بازی NaissanceE برای PC

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .

NaissanceE PC-RELOADED

NaissanceE pc cover small دانلود بازی NaissanceE برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

Reaper Tale of a Pale Swordsman PC-ALiAS

Reaper pc cover دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Lets Sing برای PC

افسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

Let's Sing PC-DOGE

Lets Sing pc cover small دانلود بازی Lets Sing برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم Rambo The Video Game برای PC

بازی Rambo: The Video Game یک بازی اکشن اول شخص خواهد بود که با توجه به نمایش هایش شباهت های مشهودی به سری بازی های موفق far cry دارد و داستان کلی آن در مورد سری فیلم های بسیار موفق تاریخ سینما یعنی رمبو خواهد بود. برخی از ویژگی های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت فریب دادن:در این قابلیت شما می توانید به پشت دشمن رفته و با زیرکی سلاح شخص را بردارید وبا حمله ی ناگهانی افراد دور او را با یک گلوله نابود کنید. مبارزه ی دکمه زنی:مطمئنا با دکمه زنی و یا QTE دربین بازی ها آشنا هستید در این بازی هم همینطور مبارزه هایی بر پایه ی دکمه زنی دارید. منطبق کردن تفنگ و وسیله ی نقلیه:در این قابلیت شما در حال رانندگی هستید و موشکی درحال آمدن به سمت شما است که شما با منطبق کردن تفنگ و نشانه ی آن درحین رانندگی می توانید شلیک کنید. قدرت شکاری:با این قابلیت در بازی های دیگر مثل رستگاری سرخ پوست مرده هم آشنا شدید که این قابلیت به شما در نشانه گیر با تیرو کمان و چاقو در حین شما کمک می کند زیرا دارای تمرکز بیشتر می شوید. این بازی، یک گیم نام آشنا است که شخصیت اول و اصلی آن Sylvester Stallone معروف است که در نقش John Rambo ظاهر میشود. ی یک سربازی کهنه جنگ ویتنام و یک کلاه سبز اصیل است که با بسیاری از فنون مبارزه و جنگ های چیریکی ماهر است. بازی Rambo The Video Game براساس سری فیلم های رامبو: اولین خود ۱ و ۲ ساخته شده است. سلاح های و ابزارهای نابود کننده بسیاری در اختیار شما قرار میگیرد که باید دشنان را نابود کنید. از نظر گرافیک بازی فوق العاد بوده و بازی در دو حالت یک و دو نفره قابل اجراست. ۱۵ مرحله پر از درگیری بر اساس همین فیلم برای این بازی تدارک دیده شده است و همچنین صدای رمبو و سرهنگ Trautman ضبظ شده از صدای همان بازیگران است که از آرشیو کانال جمع آوری شده و این امر نشان میدهد که شرکت Reef برای ساخت این بازی وقت بسیاری گذاشته است. تمامی صحنه های داستان این بازی در استودیوی مشهور Alvernia و نویسندگان بازی The Witcher 2 ایجاد شده است.

Rambo The Video Game PC-RELOADED

Rambo The video game screenshots 02 small دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم HISTORY LEGENDS OF WAR برای PC

بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد.

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

HISTORY LEGENDS OF WAR pc cover small دانلود بازی HISTORY LEGENDS OF WAR برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها