دانلود بازی کامپیوتر Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen

مطالب محبوب

دانلود بازی کامپیوتر Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen

بازی کامپیوتر Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Big Fish Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . ماموریت جدید پیش روی شماست . زمان آن رسیده است به قرون وسطی و اروپای قرن 13 سفر کرده و ماموریت خود را به عنوان بهترین عامل مخفی واتیکان به پایان رسانید . شایعاتی دهان به دهان در حال انتشار است و می گویند Augustine از خود بی خود شده و توسط جادوگری به بیماری عجیب و غریبی مبتلا شده است . حال هیچکس در امان نیست و هیچ کس از دستان به خون آغشته inquisitor در امان نخواهد ماند . آیا می توانید یکبار دیگر صلح و عدالت را به سرزمین های Portonero و مردمانش بازگرداند ؟ پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از دانلود 97 دریافت کنید .

 

مشخصات بازی Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen :

نام بازی : Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen

نام بازی (فارسی) : فرشتگان کجا میگریند 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Big Fish Games

منتشر کننده : Big Fish Games

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

سیستم مورد نیاز :

System Requirements:
OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1237 MB

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

   

 

 

 پارت 01 - حجم 1 گیگابایت

 پارت 02 - حجم 175 مگابایت

راهنمای دانلود :

برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .

فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

رمز عبور فایل : www.download.ir

توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید . ‎

شرکت سازنده :Big Fish Games

حجم فایل :1.17 گیگابایت


دانلود بازی کامپیوتر Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen , بازی کامپیوتر Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen , Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen , , بازی Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen , تصاویری از بازی Where Angels Cry 2 Tears of the Fallen ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.