دانلود Summoners War – بازی جنگ ماموران اندروید

مطالب محبوب

دانلود Summoners War – بازی جنگ ماموران اندروید

Summoners War نام یکی از پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید در سبک Role Playing می باشد که استودیو معروف Com2uS آن را منتشر ساخته است. این عنوان بیشتر از پنجاه میلیون بار از گوگل پلی دریافت شده و در بین برترین ها قرار دارد. کریستال های مانا در دست دشمنان افتاده اند و در صورتی که بتوانند از آنان استفاده کنند، کل دنیا را به تسخیر خود در می آورند.

در طول بازی Summoners War وظیفه دارید تا این کریستال ها را از چنگ دشمن در بیاورید و قدرت های خارق العاده ای از آنان بگیرید. بیش از ۴۰۰ نوع هیولا وجود دارند که از این کریستال ها حفاظت می کنند. کار دشواریست تا به تنهایی از پس حتی یکی از این کاراکتر های منفی بر آیید. به همین خاطر باید با سایر دوستانتان در سرور جهانی متحد شوید. سپس به طور یکپارچه و با توانایی هایی که در اختیار دارید، به سمتشان هجوم ببرید و دنیا را از خطر نجات دهید.
هر بازیکن می تواند یک شخصیت جنگجو با قابلیت سفارشی سازی برای خود داشته باشد. پس اگر می خواهید در Summoners War به یکی از برترین جنگجویان تبدیل شوید، حتما باید سطح قهرمانتان را افزایش دهید. با کسب امتیازات تجربه، سطح او افزایش پیدا می کند. هم چنین اگر دشمنی را نابود کنید، امتیاز تجربه ای برایتان در نظر گرفته می شود. در نبرد های گروهی با Boss Fight هایی رویارو می شوید که قدرت بسیار بالایی دارند. برای نابودسازیشان نیاز به همکاری با سایر کاربران دارید. HP یا میزان سلامتیشان بالا بوده و باید چند دقیقه زمان بگذارید تا او را به طور کامل از پای در بیاورید. شاید گرافیک بازی Summoners War در سطح متوسط باشد اما گیم پلی آن باعث شده تا در سطح جهانی مشهور شود و در بین بهترین های Google Play قرار داشته باشد.

حجم فایل : ۱۴.۰۱ مگابایت
پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳ یا بالاتر
دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.