مطالب محبوب

دانلود بازی GRIDBERD برای کامپیوتر

GRIDBERD بازی جدیدی در سبک ترسناک ، ماجرایی و اکشن می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط Wareberd ساخته و توسط همین کمپانی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما نقش یک بازمانده را دارید که در دنیایی ترسناک و بدون هیچ امنیتی رها می شود و باید برای زنده ماندن خود تلاش کند. در این بازی افرادی هستند (زامبی ها) که میخواهند شما را همانند دیگران از بین ببرند ولی شما با مهارت هایی که دارید باید آنها را نابود کنید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید و از این مهارت ها برای نابودی زامبی ها استفاده کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا ، دارای سلاح های مختلف برای مقابله با زامبی ها ، دارای گیم پلی ترسناک و هیجان انگیز و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی را یا لینک مستقیم از وب سایت دانلود 97 دریافت نمایید .

GRIDBERD , بازي GRIDBERD , دانلود GRIDBERD , دانلود GRIDBERD از سرور هاي ايران , دانلود بازي GRIDBERD , دانلود بازي GRIDBERD با لينک مستقيم , دانلود بازي GRIDBERD براي کامپيوتر , دانلود بازي اکشن , دانلود بازی ترسناک برای pc , دانلود رايگان بازي GRIDBERD , دانلود مستقيم GRIDBERD , دانلود نسخه CODEX بازي GRIDBERD , دانلود نسخه Iso بازي GRIDBERD , دانلود کرک بازي GRIDBERD , کرک GRIDBERD ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کامپیوتر SoulCraft

بازی SoulCraft در سبک اکشن , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل MobileBits ساخته شده و استودیوی headup Games بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بشر در آستانه ی کشف راز زندگی ابدی است . ترس از وجود فرشتگان و شیاطین که با ایجاد آخرالزمان جنگ انها نیز آغاز شده و باعث از بین رفتن نژاد انسان ها می شود . بازی SoulCraft این امکان را به شما می دهد تا در نقش یک فرشته ظاهر شده و کاملا به شما بستگی دارد تا اجازه دهید چه کسی برنده و چه کسی بازنده باشد . Evil از جهنم آمده و خدا در بهشت ها و قلب انسان ها است . با بیش از 6 میلیون کاربر SoulCraft یکی از بهترین بازی های اکشن , نقش آفرینی می باشد که برای سیستم عامل های اندروید , آیفون و ویندوز موبایل منتشر شده است و بعد از این همه محبوببیت هم اکنون شاهد نسخه PC این عنوان زیبا می باشیم . آیا تاکنون توانسته اید یک شکارچی و یا یک جنگجوی وحشی را در فضایی کلاسیک از سبک hack & Slash لول آپ کنید ؟ Loot های مختلف انجام داده و به وسیله ی آنها بتوانید سلاح های بی شمار خود را ارتقا دهید . زمان آن رسیده است تا با سرنوشت خود روبه رو شوید . بازی SoulCraft کاملا قابلیت پشتیبانی به صورت آفلاین را دارا می باشد . مکان های بازی متنوع بوده و Venice , Rome , Hamburg , New York و Egypt در جریان می باشد . مودهای افسانه ای نیز در بازی وجود داشته و شامل Run , Arena , hellgate , crystal و Boss Fights نهایی می باشد . شما در نقش یک قهرمان افسانه ای بوده و به دنبال برگرداندن بالانس در زندگی باشید .

بازی کامپیوتر SoulCraft , SoulCraft , بازی SoulCraft برای pc ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Rubber and Lead برای PC

Rubber & Lead جدیدترین اثر کمپانی Omega Point Games می باشد که کمپانی Black Shell Media آن را منتشر کرده است. این بازی را می توان یک بازی ماشین جنگی در سبک تلفیقی اکشن، ایندی و RPG دانست. راه خود را با شلیک های متفاوت در جاده های آریزونا بگشایید و دشمنان خود را کنار بزنید! به ماموریت ها بروید، خودروهای خود را آپگرید کنید، سلاح خود را تجهیز کرده و تمامی دشمنان خود را منفجر کنید!

بازی Rubber and Lead , تصاویر بازی Rubber and Lead , دانلود Rubber and Lead ALiAS, دانلود بازی مسابقه ای, دانلود بازی کم حجم 2015, دانلود رایگان Rubber and Lead , دانلود مستقیم بازی Rubber and Lead , دانلود مستقیم بازی جدید با حجم کم, دانلود کرک ALiAS بازی Rubber and Lead , دانلود کرک سالم بازی Rubber and Lead , پیش نمایش بازی Rubber and Lead ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Zombie Zoid Zenith برای PC

ZombieZoid Zenith یک بازی در سبک ماجراجویی، اکشن و سوم شخص می باشد که شما در آن عازم سفری می شوید و برای پیداکردن و محافظت از دوست خود به نبرد خواهید پرداخت. وقتی که شما و دوستتان در حال صحبت کردن با تلفن هستید، ناگهان اخبار اطلاع می دهد که ویروسی خطرناک تمامی شهر را فرا گرفته و مردم را به زامبی تبدیل کرده است که تشنه برای گوشت تازه انسان های سالم هستند! حال، شما باید در خیابان های شهر با این زامبی ها به نبرد بپردازید تا بتوانید دوست خود را نجات دهید.

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Tinertia برای PC

بازی Tinertia ساخته شده توسط کمپانی های Candescent Games, Inc , Section Studios است که با سبکی اکشن ساعاتی پیش منتشر شد . شما در بازی یک ربات کوچک  مجهز به موشک هستید که باید از موانع مرگباری که در طول مراحل مختلف بازی وجود دارد عبور کنید . این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد اور است . هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید .

Tinertia , بازي Tinertia , دانلود Tinertia , دانلود Tinertia از سرور هاي ايران , دانلود بازي Tinertia , دانلود بازي Tinertia با لينک مستقيم , دانلود بازي Tinertia براي کامپيوتر, دانلود بازي اکشن, دانلود رايگان بازي Tinertia , دانلود مستقيم Tinertia , دانلود نسخه CODEX بازي Tinertia , دانلود نسخه Iso بازي Tinertia , دانلود کرک بازي Tinertia , کرک Tinertia ,

ادامه مطلب / دانلود

صفحات سايت

تعداد صفحات : 18
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها